Progetti di pittura disegnati e realizzati da un gruppo di amanti della pittura country e decorative americana. Tutti i progetti sono in PDF che verranno spediti via email.
Costano 6,00 € oppure 7,00 $. Per vedere altri progetti seleziona

Painting Patterns designed anf painted by a group of country and decorative painting lovers. All e-patterns are $7.00 US or €6,00 and will be sent to you by email within 24 hours. To view more patterns, click on "Post più vecchi" at the bottom of this page


domenica 20 novembre 2016

Ci presentiamo: Ginella Orlando




Sono Ginella Orlando,
sono nata a Torre del Greco (NA) dove ho vissuto per la maggior parte della mia vita dedicandomi alle cure della mia famiglia e all’educazione dei miei due figli. Quando sono cresciuti, ho iniziato a coltivare le mie passioni e a scoprirne di nuove. 
Cucito, maglia, decoupage… non mi bastavano più! Poi…. un giorno, per caso, mi sono imbattuta nel Country Painting! E’ stato subito amore!!!
Da allora, matite, pennelli, colori, progetti, riviste, supporti di ogni genere hanno invaso la mia casa, e la mia fantasia si è liberata! Tuttavia, è da quando mi sono trasferita nel Salento che la luce, i colori e i profumi di questa terra hanno esaltato la mia energia creativa.
Ho nutrito la mia passione per le arti decorative frequentando corsi e seminari di ogni genere in giro per l’Italia.
Ora dedico tutto il mio tempo al Country Painting, disegno i miei progetti e nel realizzarli aggiungo ogni giorno un mattoncino alla mia crescita personale ed artistica.
I miei contatti:


First of all, let me introduce myself
My name is Ginella Orlando,
I was born in Torre del Greco (Na), Italy, where I did Liberal studies and I spent most of my life taking care of my family and growing upmy two sons. When they grew up, I started cultivating my passions and I also discovered something new.
Stiching, knitting, embroidery, bricolage, decoupage…were not enough for me and then….one day, chanced upon Country Painting and it was love from the start.
From that very moment, pencils, brushes, colors, patterns,magazines, different supportshave begun to fill my house, and I made my imagination run free.
However, it was since I have moved to Salento, that the light, the colors and the fragrance of this land have excited my creative energy! My passion for figurative and decorative arts introduced me to other painting techniques such as mixed media, watercolor and pastel which has recently literally conquered me!
I have always fostered my love for art attending numerous and different seminars in Italy and from December 2014 I have become a member of PennelliAmore & Fantasia staff sharing with a group of friends Country Painting passion. This collaboration is beingenhanced by mutual exchanging of views and respect and by a genuine enterprising spiritEver since I have devoted all my time to Country Painting, planning my own creations and while carrying them out I improve my artistic career.
Info:




Nessun commento:

Posta un commento